going to Architecture school?

FAQ: Jawapan selalu orang nak tau
Interview 1: UKM,UTM
Interview 3: Interview question
Part 1: preparation
Part 2: First sem studio
Part 3: Manual guide to buy archi PC desktop
Part 4: Studio sem 5

Followers

Tolong Isi Tabung Saya :)

Showing posts with label baucar buku. Show all posts
Showing posts with label baucar buku. Show all posts

Thursday, November 1, 2012

BR1M 2.0

Baca sini

Kalau korang rasa layak untuk mohon, bolehlah mohon kat link sini.
Dah boleh start daftar hari ni! Untuk pelajar IPT tak sure sama ada kita boleh dapat ke tak BR1M ni...^^'


Syarat:

" individu bujang berumur 21 tahun dan ke atas (lahir pada tahun 1992 atau sebelumnya) dengan jumlah pendapatan kasar RM2,000 sebulan. Pemberian bantuan kepada individu bujang ini adalah sebanyak RM250."

Pendaftaran pemohonan BR1M 2.0 akan bermula pada 1 November 2012. Tarikh tutup permohonan akan diumumkan kelak. Borang-borang permohonan BR1M 2.0 boleh didapati secara percuma mulai tarikh tersebut, di Pejabat Cawangan dan Pusat Khidmat Lembaga Hasil Dalam Negeri Malaysia (LHDNM), Jabatan Pembangunan Persekutuan, Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM), Jabatan Penerangan serta agensi-agensi Kerajaan atau dimuat turun melalui laman sesawang LHDNM : www.hasil.gov.my.





P/s: Baucar Buku (RM200) + Baucar Henfon (RM200) + BR1M (RM250) = rm650 ..Thank you government Malaysia. Baucar untuk makanan ke kahwin ke tak da ke? hoho

Saturday, January 14, 2012

Baucer RM200: Dimana boleh digunakan?


First of all terima kasih kat PM Datuk Seri Najib yg sudi beri baucar ni kat sume..*eventhough xdapat duit =.=
orang da bagi kite amek jelah kan?kan?huhu

okay tolak tepi..sekarang ni kat mane je bole gune baucar ni? ahaa valid sampai bulan tiga ni je taw! Baucar ni boleh digunakan kat semua kedai buku yang ada notis beserta logo 1Malaysia. antara kedai feymmes yang dikenal pasti:

1. BORDERS
2.MPH
3.POPULAR

so pandai-pandailah korang gune baucar ni...i've planned to buy detailed architecture book, what about yours? :D Jangan salah guna...kerajaan bagi baucar dengan harapan korang beli buku untuk memajukan negara 1day..so jangan la membazir beli buku bukan2...untung taw korang yg buku tak mahal cam kos kami ni :( 1 book pun da cecah dekat dua ratus ==' but at least...syukur laa leh dapat buku free :p

link

Related Posts with Thumbnails