going to Architecture school?

FAQ: Jawapan selalu orang nak tau
Interview 1: UKM,UTM
Interview 3: Interview question
Part 1: preparation
Part 2: First sem studio
Part 3: Manual guide to buy archi PC desktop
Part 4: Studio sem 5

Followers

Tolong Isi Tabung Saya :)

Showing posts with label sekolah. Show all posts
Showing posts with label sekolah. Show all posts

Sunday, August 12, 2012

Iftar with BFF

Al-kisahnya...kami rancang berbuka sama2 tapi disebabkan ramai yang busy cume beberapa orang je dpt join..
syira,oya,ct

pqa,pah
Kita orang pi berbuka kat Full House dekat giant rumah kitorang je hehe ..the environment quite nice, lebih kepada santai n sedap mata memandang,..untuk decoration bagi gred A kat restoran ni

Kami dapat reunion setahun sekali je tapi selalunya mesti ada yg tak da...huhu al-maklumlah rumah dekat2 tapi orangnya selalu tak da kat sini..mengembara sana sini hehe tapi yg selalu ade saya, syira and oya..mesti ada tiap kali haha

Tahun ni dapat berbuka dengan "foreigner" dari German lama kitorang tak jumpa..da dekat 2 tahun rasanya? Tahun ni alhamdulillah dia dapat balik tanah air..tabiklah dekat dia sebab boleh survive sorang2 kat sana..perempuan pulak tu! :D

Tadi tengok hostel ramadhan kat tv alhijrah..rindu life hostel kat sana..rasa time duk hostel tu paling best! makan ramai2,sharing2 macam2...even ada konflik tapi tu sume mengeratkan hubungan kitorang sampai ke hari ini.... tak kiralah even korang ada kat Malaysia, Mesir,India or German janji friendship kita sume kekal terjalin selamanya..insyaAllah:)

Raya ni tunggu yang lain pulak join kami;)

Thursday, December 23, 2010

Tahniah kepada seluruh warga MRSM!

Kali ini entri mengenai keputusan PMR 2010. Tahniah buat mereka yang berjaya dan mencapai apa yang diimpikan. Kepada yang mendapat keputusan yang kurang memberangsangkan..usah patah  hati dan berputus asa, anggaplah ianya suatu cabaran buat anda. Perjalanan masih jauh dan peluang masih terbuka untuk mencapai kejayaan. 


Sebagai ex-student MRSM cik vio turut menumpang bangga
di atas kejayaan pelajar-pelajar junior yang mendapat keputusan cemerlang dalam PMR 2010
60%  pelajar mendapat straight A's.
"Ketua Pengarah Majlis Amanah Rakyat (MARA), Ibrahim Ahmad, berkata daripada 5,068 calon dari 36 buah MRSM, jumlah yang memperoleh A dalam semua mata pelajaran ialah 3,129 orang iaitu peningkatan sebanyak 2.17 peratus berbanding 59.03 peratus tahun lalu." 


Sudah dua tahun berlalu meninggalkan alam persekolahan. Terkenang pulak =)

p/s: perkongsian mengenai kelab buluh perindu click here Jom usha ape dia kelab ni?

link

Related Posts with Thumbnails