going to Architecture school?

FAQ: Jawapan selalu orang nak tau
Interview 1: UKM,UTM
Interview 3: Interview question
Part 1: preparation
Part 2: First sem studio
Part 3: Manual guide to buy archi PC desktop
Part 4: Studio sem 5

Followers

Tolong Isi Tabung Saya :)

Monday, September 6, 2010

Dosa 24 jam di facebook



Beberapa hari lepas aku bukak la Facebook macam bese...

and apa yang aku jumpe...

video link yang dipostkan oleh salah sowang sahabat Fb aku..

"DOSA 24 JAM DI FACEBOOK"!!!

and barulah aku sedar,...

and bandingkan dengan ape yang cik abang aku bisingkan

Yup...baru aku paham sepenuhnye nape dia beria-ia and serius

tak bagi aku letak langsung gambar aku kat fb..


.thanx awak! Alhamdulillah dikurniakan insan macam awak ^^

So, ini adalah sedikit sebanyak kupasan aku wat para pembaca blog sekalian..

  • Jangan letak gambar FB korang sebarangan
  • Delete sume gambar yang ade kat FB tu * termasuk yang ade kat account fb member2 anda
  • And if possible bukan kat fb je..malah kat laman sesawang-sesawang yang lain.. *hurm runsing gak ni nak cari cane...adeh
  • Last but not least, kite *terutama para muslimah nak bergambar kena pastikan aurat kita betul2 tertutup macam dalam gambar ni * aku pown tak bape ikut cani tapi sedang cube ^^
  • Kalau payah..senang cite delete je sume gambar tu and jangan letak langsung! 
  • Haha..payah? tak nak tekan butang "DELETE"?Masih mahu tanggung dose? bayangkan anda letak gambar anda and kawan anda...betul ke aurat dorang tertutup dengan sempurna? Secara tak langsung anda TURUT TANGGUNG DOSE MEREKA! YA ALLAH!! 
  • So, jom kita pilih...HEAVEN or HELL!
P/S: Kepada sesiapa yang simpan foto saya please sangat2 delete! saya merayu kepada anda..i'll do whatever it takes as long my sins could be reduced!

No comments:

Post a Comment

link

Related Posts with Thumbnails