going to Architecture school?

FAQ: Jawapan selalu orang nak tau
Interview 1: UKM,UTM
Interview 3: Interview question
Part 1: preparation
Part 2: First sem studio
Part 3: Manual guide to buy archi PC desktop
Part 4: Studio sem 5

Followers

Tolong Isi Tabung Saya :)

Wednesday, April 28, 2010

2F09


huhu dak-dak class aku...ngeee~

 ni mase jamuan last ngan member2 2F09..meh aku kenalkan korang ngan mereka-mereka nie..





dari kanan duduk: zaara, kak anie,kak yana,kak billa
sambung blakang zaara lak: nadia,aku, puan zahara,kak wani.kak jie hana,kak zira
diri sebelah kak ziera: hilmi,eman,jepa,zupi,zaim,sheikh,zul..
blakang aku n nadia: shuk( ketua tutor) , kz, ijat n apih
xde dlm gambar: fara,ayu,rachel,kak jie n kak nety juga liyana yaakob(sbb pindah spa sudah)..ade g tgal ker??

Okay je laa klas ni huhu kamceng dowg ni..antare yang bes ktowg gak pena berkayak huhu

No comments:

Post a Comment

link

Related Posts with Thumbnails