going to Architecture school?

FAQ: Jawapan selalu orang nak tau
Interview 1: UKM,UTM
Interview 3: Interview question
Part 1: preparation
Part 2: First sem studio
Part 3: Manual guide to buy archi PC desktop
Part 4: Studio sem 5

Followers

Tolong Isi Tabung Saya :)

Thursday, July 8, 2010

Pimpin Siswa Lestari Week a.k.a orentasi..

Sorry r agak late post hee
patutnya post 2 weeks ago hee xp
Fuh!! Penat nak mampos!
Memang gler pack...(bkn pe pack jalan kaki dari desasiswa ke DTSP n school)
2 - 3km ari-ari...uwaaaa...(seminggu je..haha tu pown xsampai 1 week)
sedeyh je jalan jejaoh huhu
tapi xpe yg penting aku enjoy..
this is my desasiswa Restu..
saya duk kat aras 7...
hmm memang unik la design dalam bangunan ni
pelik boleh tersesat huhu
okay..hmm seminggu ni saya asik berjalan je
dari desa ke dewan Tunku Syed Putra (DTSP laa..)
memang jaoh..abes lencun baju dengan peluh..
tapi..nasib masuk je DTSP..
owh heaven sguh!

okay minggu ni memang busy gler!
i'm really tired..
will take 6 subjects
enviromental science 1, building construction 1, integrated studio 1,
SHE( hubungan etnik), lagi...err..economics pe ntah..tak ingat hehe
esok lak aku kene pi kem pimpin siswa kat kuala nerang..
kem ni wajib bagi sume pelajar Apex..
huaaa~ xabes relaks da kene wat itu ini..
later i'll story...
hmm tapi memang bz la skang ni...
aiyaaaa!
 see u guys again...

No comments:

Post a Comment

link

Related Posts with Thumbnails