going to Architecture school?

FAQ: Jawapan selalu orang nak tau
Interview 1: UKM,UTM
Interview 3: Interview question
Part 1: preparation
Part 2: First sem studio
Part 3: Manual guide to buy archi PC desktop
Part 4: Studio sem 5

Followers

Tolong Isi Tabung Saya :)

Friday, August 27, 2010

Part I: The Society of Secret:

Mungkin sudah ramai yg mula
mengetahui serba sedikit mengenai pertubuhan2 ini seperti
Freemanson,Iluminati,skull of bones dan lain2 lg...
Alhamdulillah...anda telah diberikan petunjuk moga-moga
kita tidak tersimpang jauh dari landasan-Nya....
Dan sebenarnya bukan mereka yang beragama Islam sahaja
patut mengetahui mengenai asal usul mereka, malahan
mereka yang beragama kristian, buddha,hindu dan lain2...

Sedar atau tidak, dunia kita dikawal oleh mereka..
siapa ketua mereka??Jawapannya:
Freemanson: TIADA SIAPA TAHU!! 
Iluminati: 'Pindar' yang kebiasaannya seorang lelaki dari kalangan the family of Thirteen
Skull and bones: click it.
Walahu'alam..
Tetapi ini adalah informasi yang saya dapati
daripada hasil carian saya disana sini...
Jika ingin diceritakan memang terlalu panjang..maka saya akan cuba untuk
mengupas serba sedikit mengenai Iluminati dan freemanson sahaja dahulu
kerana kedua-dua pertubuhan ini dilihat yang paling berpengaruh di dunia setakat ini..
Antara sedar atau tidak...
Malaysia juga mempunyai hubung kait dengan Freemanson ini...
Persembahan AJL...
Lodge2 di sekitar Malaysia (Kelantan,Terengganu and kedah  masih dilindungi oleh kerajaan mereka
Allahuakbar!!)
Lambang-lambang dan cara persembahan artis-artis
yang dipuja-puja..
Saya bukan nak kata saya narrow minded..lantak pi lah orang nak kata
saya tak open minded! Ade aku kesah? 
Actually, the person who doesn't care 
about their religion is the one who are narrowed minded!
Right? Why I say so? Because u're so fool and blinded with their satanic
sign and behaviour...
Seperti baru-baru ini kecoh video cik GaGa menghina agama
kristian dengan simbolik-simboliknya..

Even Ulama' tidak bersuara 
tapi kemanakah hilangnya pedoman kita?
Inilah petanda akhir zaman
apabila artis diagung-agungkan dan
para Ulama' direndah-rendahkan...
Wahai umat manusia!
Diriku!
Kamu!
Tidak ku khabarkan diriku ini terlalu baik
namun, diri ini sering kali ingin selalu ingin diingati..
ditegur secara baik jika ada kesalahan..
Saya akan cuba kupas mengenai freemanson terlebih dahulu pada isu akan datang...

P/S; Jika ada salah atau cadangan isi boleh dikemukan. Komen anda sangat dialu-alukan..

No comments:

Post a Comment

link

Related Posts with Thumbnails