going to Architecture school?

FAQ: Jawapan selalu orang nak tau
Interview 1: UKM,UTM
Interview 3: Interview question
Part 1: preparation
Part 2: First sem studio
Part 3: Manual guide to buy archi PC desktop
Part 4: Studio sem 5

Followers

Tolong Isi Tabung Saya :)

Tuesday, August 31, 2010

Perkaitan Peace sign dan satanism

Say No to them!!Allahuakbar!
Simbol ini sebenarnya isyarat kepada bermula simbol berkat syaitan sepanjang ritual a.k.a upacara.
Winson Churchill menyatakan simbol ini hanyalah lambang kepada kejayaan tetapi INGAT! Beliau adalah salah seorang 'elit' Manson dan berkemungkinan beliau tahu maksud simbol jahat ini tetapi cuba untuk memberi sebuah facelift!

Perasan bukan simbol 'peace' menyerupai huruf V? Dimana dalam Iluminati dikenali sebagai 'Law of Fives'.
TUNGGU DULU!

Dalam bahasa Hebrew, V (van) adalah bermaksud 'Nail' . 'The Nail' adalah salah satu tajuk rahsia Satanisme dan syaitan sedang menunjukkan salah satu simbol kegemarannya! Nauzubilllah!!

Kita lihat hari ini berapa ramai orang yang menggunakan simbol ini? Ya! Boleh dikatakan bahawa 'alaa sign biasa je ni...aku wat peace...kedamaian la...bukan salah pown?' Memang akan ada golongan yang berkata sedemikian namun, kita perlu memeriksa asal-usulnya terlebih dahulu walaupun bukan 'Sign of the hand'!

" Ianya turut dikenali sebagai tanda perdamaian 'sepanjang tahun 1960-an dan ke hari ini, simbol ini adalah Rune Teutonic kematian. Advokat damai tahun 1950-an Gerald Holtom mungkin telah ditugaskan oleh simpatisan komunis Bertrand Russell untuk merancang simbol untuk menyatukan demonstrasi keamanan kiri di 1958. Sudah jelas bahawa baik Holtom atau Russell dianggap sebagai Teutonic (Neronic) salib sebagai simbol yang sesuai untuk tujuan mereka.Tanda ini juga disebut sebagai 'Neronic Cross' . Malahan, simbol perdamaian (juga disebut salib "rosak," "kaki gagak," "kaki penyihir," "Nero Cross," "tanda 'Yahudi yang rosak," "dan simbol" dari anti'-Kristus''' ) sebenarnya sebuah salib dengan lengan yang patah ini juga menandakan sikap "putus asa," dan kematian "manusia ..''

        Anton LaVey iaitu seorang pengasas Gereja Setan, menggunakan lambang perdamaian sebagai latar bagi mezbah( altar) itu. Salah satu mantan penyihir membuat ulasan berikut mengenai simbol keamanan:

      
"It is an ancient and powerful symbol of Antichrist. During the dark ages it was used in Druid Witchcraft and by Satanists of all sorts during the initiation of a new member to their order. They would draw the magic circle and give the initiate a cross. The initiate would then lift the cross and turn it upside down. He would then renounce Christianity in all three dimensions (sic) of time (past, present and future) and break the horizontal pieces downward forming the design of the 'Raven's Foot.' This ugly symbol is nothing short of blasphemy against the Holy Ghost. For one to wear or display this symbol is to announce either knowingly or unknowingly that you have rejected Christ. Remember, symbolism is a picture language, and a picture is worth a thousand words.''

    Isyarat tangan lain adalah tanda keamanan Vulcan. Hal ini seharusnya bermaksud "Live Long dan Prosper," dan boleh dilihat dalam Star Trek.Vulcan adalah seorang dewa matahari ia telah dikaitkan dengan api, petir, dan cahaya.Festival untuk menghormati dia disebut Vulcania korban manusia yang ditawarkan. Menurut pola makan, dia dikenakan hubungan keluarga untuk syaitan Kristian." Hal ini menarik untuk mengetahui bahawa beliau berkahwin dengan Venus, nama lain untuk Lucifer atau Iblis. Yang lebih menarik adalah Vulcan dipuja dalam Masonry  dengan nama Tubal Cain. Dalam Buku Kuis Masonik soalan ditanyakan: "Siapa Tubal Cain? "adalah Jawapannya:" Ia adalah Vulcan dari orang-orang yang kafir.''Dalam Masonry, Tubal Kain adalah nama kata laluan untuk Master Mason (atau ketiga) darjah. 

Occultist dan Mason, ManlyPalmer Hall menyatakan bahawa :



"Ketika Mason mempelajari bahawa kunci untuk askar di blok adalah aplikasi yang sesuai dari dinamo kekuatan hidup, ia telah belajar menguasai keahliannya. Mendidih Tenaga Lucifer berada di tangannya dan sebelum ia mungkin langkah maju dan ke atas, ia harus membuktikan kemampuannya untuk benar melaksanakan tenaga. Ia harus mengikuti jejak nenek moyang nya, Tubal-Kain, yang dengan kuasa besar perang dewa menempa pedangnya menjadi mata bajak seorang.''

Juga dijelaskan oleh seorang mantan manson Bill Schoebelen :

" Untuk Mason yang ingin menyembunyikan keahlian mereka dari non-Mason, tetapi masih beriklan untuk saudara-saudara mereka Lodge, ada pin khusus (atau taktik dasi) mereka boleh memakainya. Ini kelihatan seperti terbalik kelab golf dengan dua bola berhampiran banyak orang atas .... menganggap orang itu adalah penggemar golf, tetapi sebenarnya pun Masonik visual."

 Inilah sedikit sebanyak hasil kajian yang saya dapati hari ini..sedikit sebanyak dapat saya kongsikan bersama saudara-saudari sekalian.Apa yang kurang datang dari diri saya sendiri dan apa yang baik hidayah daripada Allah swt. Jika ada seberang kesilapan harap diperbetulkan.SEKIAN..

No comments:

Post a Comment

link

Related Posts with Thumbnails