going to Architecture school?

FAQ: Jawapan selalu orang nak tau
Interview 1: UKM,UTM
Interview 3: Interview question
Part 1: preparation
Part 2: First sem studio
Part 3: Manual guide to buy archi PC desktop
Part 4: Studio sem 5

Followers

Tolong Isi Tabung Saya :)

Thursday, January 17, 2013

Anugerah: Hasil keajaiban al-quran

Assalamualaikum wbt semua! macam mana hari ni?sihat?

Ok ni review untuk produk yg best! Produk yang lain dari lain..yang harga beratus pon belum tentu ada macam apa yg produk ni ada..insyaAllah! Sebab hari tu saya pakai produk lain..memang la berkesan tapi mak oiii mahal! tak mampu la nak beli selalukan? so,alternatif terbaru saya yg lebih meyakinkan, suci and penting sekali halal! ..taraaa...

gambar hakmilik saya :)
Produk anugerah tawarkan:
*pencuci muka
*foundation
*losyen
*minyak sejuta rahsia
*minneral water
*Gamat king
*Kismis emas anugerah
*Susu Kambing Anugerah

Produk ni bagus untuk elak sihir, nak naikkan seri muka,untuk orang yg baran, liat nak solat, tak boleh tido, sakit apa2 pon bole.. insyaAllah sebab sudah dibaca dengan ayat2 al-quran. Selebihnya kita berserah dan berdoa serta tawakal kepada Allah.
Kalo ada masalah rumah tangga pon elok la beli...sebab antara testimoni yg saya baca ada tak disukai mak mertua kini disayangi, suami panas baran jadi lembut hati n macam2 lagilah!

Molekul kat air mineral tu pon berubah daripada tak cantik jadi cantik dan bercahaya membuktikan kekuasaan air dalam perubatan islam.


p/s: apaa tunggu lagi cepat2 PM saya...ini bukan produk MLM dan seangkatan dengannya. direct selling terus :D

No comments:

Post a Comment

link

Related Posts with Thumbnails